-->

Zawartość Paczki od Revitalash


Dzisiaj post w którym będę się chwalić i przechwalać. Tak, bądźcie zazdrosne, bo tydzień temu przyszła do mnie paczka od Revitalash, której zawartość pokaże Wam w dzisiejszej notce. Zapewne każda z Was słyszała już o odżywkach do rzęs tego producenta. Nie wiem czy wiecie jak w ogóle narodziła się historia odżywki Revitalash, jeśli nie, to napiszę Wam ją pokrótce:

 
Wynalazcą receptury tej odżywki jest Doktor Michał Brinkenhoff, był prezent dla jego żony Gayle, która zachorowała na raka piersi. Agresywna chemioterapia uszkodziła jej  rzęsy, które stały się rzadkie i kruche. Doktor intensywnie poszukiwał składników i dokształcał się naukowo aby w końcu wraz z chemikami opracować recepturę, dzięki której rzęsy Jego żony w okresie 5 tygodni stały się znowu długie i piękne Idea produktu narodziła się z miłości męża do żony, który chciał pomóc żonie w powrocie do zdrowia. Dziś produkt dostępny jest dla Nas wszystkich. :)


Athena Cosmetics, Revitalash Advanced Eyelash Conditioner (Odżywka - serum stymulujące wzrost rzęs i brwi)
 Efekty po zastosowaniu odżywki pokaże Wam za około 3 miesiące a może nawet wcześniej. Na bieżąco mogę wstawiać zdjęcia co dwa/trzy tygodnie na fanpage'u na facebooku lub jak tylko zauważę jakieś efekty. także zapraszam do śledzenia mojego FANPAGE (KLIK)





Revitalash Spotlight Highlighting Pencil- korektor i rozświetlacz

Dzięki temu produktowi:

  • optycznie powiększysz oczy
  • rozświetlisz cienie pod oczami 
  • uwydatnisz swoje usta
  • jako korektor i rozświetlacz w makijażu 
  • jako róż i cienie 
  • jako baza pod cienie

Zdążyłam już użyć z trzy razy tego rozświetlacza i muszę napisać, że jestem pozytywnie zaskoczona trwałością, jest to chyba najtrwalszy kosmetyk w moim asortymencie, oczywiście o tym produkcie będzie osobny post, bo naprawdę zasługuje na większą uwagę.





Co my tu jeszcze mamy? Mini kosmetyczkę, na pewno przyda się nie tylko na produkty Revitalash.




No i jeszcze lustereczko powiększające :)

 

I jak Wam się podoba zawartość paczki? Miałyście styczność z tymi produktami? Jesteście ciekawe recenzji? ;)

12 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponoć nie działa na wszystkich - jest jakiś tam % ludzi którym ten preparat nic nie pomógł...

      Usuń
    2. Mam nadzieję że nie będę w tym procencie, przetestujemy, zobaczymy :)

      Usuń
  2. Oj, zazdroszczę zawartości paczki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie niestety kultowa odżywka do rzęs uczula :< ale chętnie wypróbowałabym inne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie to jakość produktów RevitaLash nie idzie w parze z ceną.

    OdpowiedzUsuń
  5. zazdroszczę :D wspaniała paczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę paczuszki :)

    Kasieńka

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten niby rozświetlacz-korektor to dla mnie totalny bubel :-(

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super zawartość paczki :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zachęcają mnie do dalszego blogowania. Miło mi się je czyta. Piszcie, wyrażajcie opinie, zadawajcie pytania. :)