-->

Aztec cardigan



 
Znowu wybrałam się na zdjęcia w wietrzną pogodę, a nic nie wskazywało na to, że będzie aż tak wiać. Nie przewidywałam również kataru i łzawiących oczu, mimo wszystko, to co najważniejsze zostało uchwycone. Sceneria zdjęć jest trochę inna od wcześniej prezentowanych, ale właśnie taką miałam wizje. Luźny, beztroski klimat.  Zapraszam na fotki ;)


kapelusz /  hat -     frontrowshop
buty / shoes -    rosewholesale
bransoletki / bracelets -    rosewholesale
sukienka / dress -    mój projekt
torebka / bag -    szafa.pl
aztecki kardigan / aztec cardigan -    choies.com






10 komentarzy:

  1. super stylizacja, pasuje do ciebie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne zdjęcia i również uważam, że stylizacja idealna dla Ciebie :)

    Kasieńka

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny kardigan i kapelusz.

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękna stylizacja! A sukienka wspaniała :-)!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz :) fajne zdjęcia, masz dobrego fotografa

    OdpowiedzUsuń
  6. Kapelusz jest rewelacyjny i bardzo Ci pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny zestaw, ale tez fryzura i makijaż pasują:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowity sweter, jestem na tak! Poza tym świetna fryzura :)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zachęcają mnie do dalszego blogowania. Miło mi się je czyta. Piszcie, wyrażajcie opinie, zadawajcie pytania. :)