-->

Jesienna stylizacja w brązach + sprzedam za duże botki


Powoli kończę kosmetyki i przygotowuję się na ich recenzje, a więc niedługo więcej postów. Chciałam bardzo, bardzo podziękować za miłe komentarze, za lajki na facebookowym fanpage' u i dodawanie otuchy, jest to dla mnie bardzo ważne w szczególności kiedy na zewnątrz już coraz pochmurniej.

Jako taki bonus dodaję zdjęcia z wczorajszego wyjścia. Tak, tak ubieram się już prawie zimowo, ponieważ jestem strasznym zmarzluchem :)

+sprzedam butki ze stylizacji rozmiar 39, są na mnie niestety za duże, ubrałam je zaledwie 6 razy. Zainteresowane dziewczyny proszę o komentarze lub kontakt woomanly.blogspot@gmail.com








3 komentarze:

  1. Jeśli są za duże kup sobie wkładki do butów 39
    i będzie idealnie:)
    Pozdrawiam....Karolina

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny płaszczyk. Te guziczki z tyłu są super :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zachęcają mnie do dalszego blogowania. Miło mi się je czyta. Piszcie, wyrażajcie opinie, zadawajcie pytania. :)